Native advertisement – det nye og effektive marketings værktøj. Der er mange måder at annoncere eller provomere sig online i dag, men der hvor det virkelig rykker på bundlinjen er der hvor man får lavet et stykke journalistisk kvalificeret indhold i den tekst der gerne skule nå ud til den helt specifikke målgruppe som man ønsker skal komme og købe det man sælger. det er lidt som en annonce, hvor man annoncerer i en ugeavis med et eller andet man vil sælge – men her spreder man lidt mere med en bred vifte, som kommer ud til mange, og nogen gange også kunder der ikke er interesseret i ens produkter. Her er det at nordicstory.dk udarbejder det, det kræver for at annonceringen kommer hen til de rette mennesker, og meget mere målrettet.
Native-advertising
Al annoncering handler om at få solgt sin vare, og nu hvor der foregår mange handler over internettet er den native advertisement en af de mest effektive værktøjer til at ramme plet. Jeg har da selv mange gange søgt på internettet efter noget jeg gerne ville købe, og som mange andre så popper der rigtig mange sider frem med de søgeord jeg anvender. Derfor hører jeg mig også mange gange om i mit netværk, om der er nogen der kender noget til dem jeg er ved at købe hos – mund til mund metoden. Hvis så nordicstory.dk har fået lavet en super hjemmeside, og de også anbefales af andre, så kan de noget som andre ikke kan – og det er at provomere sig.